Niestety, nie przypuszczaliśmy, że ogólna sytuacja gospodarcza tak negatywnie wpłynie na kondycję finansową naszego Wydawnictwa, tak jak na wiele firm rodzinnych. Staraliśmy się przez cały 2023 rok maksymalnie obniżyć koszty działalności. Jednak praw rynku czytelniczego nie można lekceważyć. Na koniec roku stanęliśmy przed decyzją co dalej?

Nie chcemy podzielić losu wielu firm, które musiały zaprzestać działalności lub ją zawiesić. Za nami jest ponad 33-letnia obecność na rynku medialnym, a przede wszystkim liczne grono Czytelników – kibiców sportu żużlowego.

Dlatego jedyną decyzją w tej trudnej sytuacji jest podniesienie ceny egzemplarzowej „Tygodnika Żużlowego”, biorąc pod uwagę brak reklam, które są poważnym źródłem dochodu każdego wydawnictwa i wpływają na jego funkcjonowanie.

Mamy nadzieję, że nasi Wierni Czytelnicy zaakceptują bolesną dla nas decyzję o podwyższeniu ceny egzemplarzowej Tygodnika o 90 groszy – do ceny 6,50 od kolejnego wydania.

Liczymy, że będziecie nadal z nami tak jak dotychczas.

 

Wydawca i Redakcja