W najnowszym wydaniu „TYGODNIKA ŻUŻLOWEGO” nr 44 między innymi:

 

- Dlaczego spółki skarbu państwa wybrały Lublin, a nie Gorzów. I czego potrzebuje współczesny speedway - felieton redaktora Wojciecha Koerbera.

- O finansowaniu Skarbu Państwa niektórych klubów żużlowych mówi Władysław Komarnicki, były prezes Stali Gorzów.

- Czym przekonał Motor Wiktora Przyjemskiego, aby ten zasilił drużynę w sezonie 2024, o wyborze między Lublinem a Gorzowem – opowiada Wiktor PRZYJEMSKI.

- O rozmowach z Brytyjczykami, o szkoleniu młodzieży i współpracy z Aleksandrem Janasem, braciach Pawlickich w sezonie 2024 – Wojciech DOMAGAŁA, prezes Falubazu.

- Koniec przygody na półfinale – podsumowanie sezonu w wykonaniu Kolejarza Opole

- Do utrzymania zabrakło i dużo i mało – sezon w wykonaniu WILKÓW KROSNO.

- Podsumowujemy najważniejsze imprezy na świecie i Polsce w kategorii 85cc-190cc.

- Motor i Krosno do skasowania? Powiększą Ekstraligę? - felieton redaktora Bartłomieja Czekańskiego.

Na naszych łamach gościli: Fredrik LINDGREN „Był najbliżej zdobycia mistrzostwa świata”, Norbert KOŚCIUCH „Wiem po co mnie zakontraktowali”, Paweł SIWIŃSKI „Zmiany będą, ale nie rewolucja”, Kevin WOELBERT „Kontrakt ze Stalą był błędem”, Wojciech JANKOWSKI (Nice) „O walce o odbudowę żużla w stolicy”, Marcin NAJMAN „Bywały gorsze wyniki w wykonaniu Włókniarza”

Relacje z meczów w Polsce i na świecie… 

WSZYSTKIM CZYTELNIKOM ŻYCZYMY MIŁEGO CZASU SPĘDZONEGO RAZEM  Z „TYGODNIKIEM ŻUŻLOWYM”

Przeczytaj całość  w e-wydaniu w kiosku internetowym ---> KLIKNIJ TUTAJ   <---